Dintr-o privire:
Instruiri si consultanta in managementul calitatii pentru organizatii mici si mijlocii si pentru oricine este interesat. Acestea au ca baza cresterea eficientei, nu a completarii inutile de formulare.
A fi competitiv nu este o proprietate naturala a unei natiuni, a unei organizatii sau a unui individ.
Pentru a deveni si a ramane competitiv trebuie proiectat pe termen lung in mod foarte responsabil un avantaj competitiv din care sa rezulte valoare mare si cost scazut.
O parte importanta a acestui avantaj competitiv este un mod de lucru care sa incurajeze creativitatea, gandirea, eficienta. Daca este bine proiectat si aplicat, atunci este o sansa pentru supravietuire si dezvoltare. Daca acest mod de lucru contine pe langa elemente de management al calitatii si elemente de dezvoltare durabila, atunci demonstrati ca va ganditi si la generatiile viitoare.
In conceptia SITRA, acesta este scopul managementului unui sistem al calitatii.
Misiune:
Managementul calitatii este o modalitate exceptionala de a schimba mentalitati, de a imbunatati viata de zi cu zi.
De aceea misiunea firmei SITRA este de a furniza printr-o modalitate accesibila cunostintele de management al calitatii acumulate prin experienta si prin sesiunile de formare postuniversitare.
Prin accesarea si folosirea site-ului SITRA, va asumati respectarea integrala a celor de mai jos:
- Tot continutul acestui site este strict informativ.
- Informatia prezenta pe acest site nu este contractuala,
- SITRA isi rezerva dreptul de a face orice schimbari in site fara o notificare prealabila,
- Orice informatie personala trimisa prin site-ul SITRA va fi folosita numai pentru a imbunatati/eficientiza serviciile oferite.
Instruiri si consultanta in managementul calitatii pentru organizatii mici si mijlocii si pentru oricine este interesat. Acestea au ca baza cresterea eficientei, nu a completarii inutile de formulare.
A fi competitiv nu este o proprietate naturala a unei natiuni, a unei organizatii sau a unui individ.
Pentru a deveni si a ramane competitiv trebuie proiectat pe termen lung in mod foarte responsabil un avantaj competitiv din care sa rezulte valoare mare si cost scazut.
O parte importanta a acestui avantaj competitiv este un mod de lucru care sa incurajeze creativitatea, gandirea, eficienta. Daca este bine proiectat si aplicat, atunci este o sansa pentru supravietuire si dezvoltare. Daca acest mod de lucru contine pe langa elemente de management al calitatii si elemente de dezvoltare durabila, atunci demonstrati ca va ganditi si la generatiile viitoare.
In conceptia SITRA, acesta este scopul managementului unui sistem al calitatii.
Misiune:
Managementul calitatii este o modalitate exceptionala de a schimba mentalitati, de a imbunatati viata de zi cu zi.
De aceea misiunea firmei SITRA este de a furniza printr-o modalitate accesibila cunostintele de management al calitatii acumulate prin experienta si prin sesiunile de formare postuniversitare.
Prin accesarea si folosirea site-ului SITRA, va asumati respectarea integrala a celor de mai jos:
- Tot continutul acestui site este strict informativ.
- Informatia prezenta pe acest site nu este contractuala,
- SITRA isi rezerva dreptul de a face orice schimbari in site fara o notificare prealabila,
- Orice informatie personala trimisa prin site-ul SITRA va fi folosita numai pentru a imbunatati/eficientiza serviciile oferite.